Linux 3.14 rc2

11:15 0 Comments



Prišla je nova verzija rc2 in to je Linus objavil na svoji strani in zapisal naslednje:


Za zdaj je bilo precej mirno, v resnici, naj bi me osrečilo. ampak jaz
sem sumljive narave, in bom počakal, da vidim, če drugi čevelj pade, in če ljudj so me zavedli v lažen občutek varnosti. Ker vem da razvijalci jedra so zahrbteni Osumljenec Davem ( ne naključno) se hihita meni. Čakamo na sporočila javnosti.Zato mi pošljite nekaj hudih pomankljuvosti kmalu.

Ker vi ste taka vrsta ljudi.

Kakorkoli, tisto malo, kar je bilo videti normalno: približno dve tretjini driverjev (GPU, blok, mediji, razno), skoraj polovica preostalih patchov čemer je
arhitektura dobila posodobitve (x86, S390 in arm64). Z ostalo pa
datotečni sistemi (VFS, NFS, ocfs, btrfs in nekateri kernfs hroščev), nekateri
celo manj hrupa in orodja (perf).

Linux-novice

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard.

0 komentarji: